MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


 ویکی لیکس : فیس‌بوک ابزار جاسوسی است


 

جولیان آسانژ موسس وب سایت افشاگر ویکی لیکس در مصاحبه اخیر خود با سایت «راشین تودی» گفت: «فیس بوک تنفر آمیز ترین ابزار جاسوسی است که تاکنون خلق شده است.»
به گفته آقای آسانژ فیس بوک یک گنجینه اطلاعاتی بسیار بزرگ از نام و سوابق افراد است که کاربران آن را به شکل داوطلبانه در اختیار این شبکه اجتماعی قرار می دهند ولی این ابزار توسط دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا مورد بهره برداری قرار می گیرد.
جولیان آسانژ در بخش دیگری از مصاحبه خود با « راشا تودی» می گوید:« هر کس که نام و مشخصات دوستان خود را به شبکه اجتماعی « فیس بوک» اضافه می کند باید بداند که به شکل رایگان در خدمت دستگاه های اطلاعاتی آمریکاست و این گنجینه اطلاعاتی را برای آنها تکمیل می کند.»
جولیان آسانژ مدعی نیست که دستگاه های اطلاعاتی آمریکا شبکه اجتماعی فیس بوک را می چرخانند ولی به عقیده وی دسترسی این دستگاه های اطلاعاتی به اطلاعات ذخیره شده در فیس بوک آن را به یک ابزار خطرناک بدل کرده است.
جولیان آسانژ می گوید:« موضوع این نیست که «فیس بوک» را دستگاه های اطلاعاتی آمریکا هدایت می کنند. مسئله این است که دستگاه های اطلاعاتی آمریکا می توانند با روش های حقوقی و یا سیاسی این شبکه اجتماعی را تحت فشار قرار دهند.»

جولیان آسانژ در بخش دیگری از مصاحبه خود به مدارک و اسناد محرمانه دولت آمریکا که توسط « ویکی لیکس» افشا شده اند اشاره کرده و گفت که مدارک بسیار مهم هنوز برملا نشده اند.
آقای آسانژ گفت:« ما تاکنون فقط مطالب مخفی و طبقه بندی شده را افشا کرده ایم . تاکنون اسناد بسیار محرمانه به دست ما نیافتاده است. مطالب و مدارک واقعا شرم آور و بسیار مهم و جدی هنوز در اختیار ما قرار نگرفته ولی یک چنین مطالبی واقعا وجود دارد.»
جولیان آسانژ در پایان این مصاحبه با حمله شدید به صنعت رسانه های گروهی گفت که اخبار و مطالب آنها به شدت کنترل شده و غیرواقعی هستند و عملا برای جلوگیری از وقوع جنگ و یا برکنار کردن دولت ها و سیاستمداران فاسد و خودکامه کاری انجام نمی دهند.
آقای آسانژ افزود:« به نظر من رسانه های گروهی موجود در کل آنقدر بد هستند که گاه آدم فکر می کند شاید بدون وجود آن ها ما می توانیم دنیای بهتری داشته باشیم.»

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 319
بازدید دیروز : 190
بازدید هفته : 546
بازدید ماه : 827
بازدید کل : 333909
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1